mandag 6. september 2010

Ukristelig arbeid!

Etter endt Nordsjøløypedag i går, var det kaffi med opphavet i deira hage.
Pappa: "skal du beisa idag"
Mamma; " E du løyen Nils Harald, beisa på ein søndag?"
Pappa: "ja ho der pønsker på da, det ser eg"

Helge kom heim eit par timar og eg kunne sjølvsagt ikkje dy meg, gleda meg veldig til å få sjå listene kvite og klare for veggen. Beisekosten gjekk som trommestikker og eg ba til Gud om at ikkje mamma skulle komma på synfaring.. litt kaldt var det og, men eg berre MÅTTE bli ferdig med andre strøk.

Enden på visa vart at eg kom heim iskald og full i maling. Våkna mandag morgon med ein saftig forkjølelse, var ikkje dame for meir enn jobb og livet heime... Skulle hørt på mamma: holdt meg te kviling på kviledagen!

No er beisekosten skifta ut med te, ullteppe & ulltrøye: "Nett te pass!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar