onsdag 22. september 2010

Der ingen kunne tru at nokon kunne bu...

Fridagen idag gjekk ikkje med til beising og godt var egentlig det! Etter å ha hatt min debut hos kiropraktor igår unna eg meg ein skikkelig fridag med ingenting på agendaen=Deilig!Været var skikkelig ruskete så eg hadde ikkje trudd gjengen kunne jobbe på taket idag, men frå Austevollbrua kunne ein skimte 4 oransje regnfrakker på taket= godt jobba folkens! I tre tida idag så var dei ferdig med minst halvparten av taket. Helge har vore taksjef og har tatt ut takpanner uten innblanding frå meg...eg vart positivt overraska når eg fekk sjå resultatet, det til tross for at eg viste at mannen har skikkelig god smak:)


Etter deilig hausttur med Maria på Kongsen fekk eg telefon frå Bergen turlag..

Den nokså kjente Oddgeir Bruraset (Mr.Der ingen kunne tru at nokon kunne bu)ville komme på besøk til Austevoll og helde foredrag/kåseri og me i Austevoll turlag fekk i oppdrag og lage eit aldri så lite arrangement rundt dette.. Ikkje lenge etterpå hadde eg ei velkjent Nrk stemme på tråden.. eg berre måtte spørre: "E da sånn at du tenkjer deg at Austevoll er ein slik stad som ingen kunne tru..." " Åh nei du, langt ifrå, eg veit når sant skal seiast ikkje kor Austevoll ligg eingang!"
Det må me gjera noko med, no ser me fram til kulturkveld i kultursalen 3. november!

God tirsdagskveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar