søndag 26. september 2010

Endelig slutt på helga!


Denne helga har eg kjent sterkt på utolmodigheten etter å komme i nytt, eget hus!
Det klør faktisk litt i både armer og bein etter å pakke sammen pikk og pakk
og flytte det med oss over brua.. iløpet av helga veit eg ikkje kor mange ganger me har kjørt bort.Magnus og Halvard er særlig ivrig på å komma seg over osen: eit vanlig sitat frå eldsteguten kan vera "eg klara ikkje ein heil dag her med deg mamma!"...
Gleda meg til mandag og progresjon på huset, det ser ut som om værgudane kompensere for den elendige starten dei sjenka oss i startgropa. 2 mnd forsinkelse pga snø er snart gløymt no.No ser me fram til ei solfyllt veke og håper på å at dei får all takstein på plass og at Helge,med litt hjelp frå meg, kan få unnagjort resten av detaljbeisinga!

God natt frå Hauglandskjelleren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar